Wednesday, March 10, 2010

KAMI BEBAS


Alhamdulilah setelah 10 tahun naik turun mahkamah, akhirnya kami di bebaskan - AlFatiha buat arwah Omar Tan antara OKT yang turut bersama dalam kes ini - Hari ini 11hb March adalah ulang tahun solat hajat Harakah di Masjid Negara - nanti Nora cite lagi k. Thanks pada peguam En Rashid dan Kak Lat

7 comments:

AnakMerdeka said...

Alhamdulillah. Itulah tandanya mahkamah di Malaysia ini adil dan saksama, tanpa dipengaruhi oleh pihak kerajaan dan UMNO.

Anonymous said...

itu tandanya polis main cekup org tak tentu pasal.

AnakMerdeka said...

Polis cekup orang berpandukan aduan dan keadaan semasa berserta bukti yang mereka ada. Akhirnya yang menentukan seseorang itu bersalah atau tidak adalah mahkamah.

Kalau UMNO dan kerajaan ada kuasa untuk arah polis dan mahkamah, maka keputusannya sudah pasti tidak akan menyebelahi nora and the group...

Anonymous said...

Tahu ke kes itu apa jadi? tak tahu jangan nak cakap. Kes itu di buang kerana polis gagal dengan membawa saksi ke perbicaraan. Soalnya mereka cekup tak ikut peraturan menyusah dan membuang masa rakyat.

Dan dalam kes ini polis cekup tanpa cukup bukti. Kawan Umno banyak kesalahan dan banyak yg tak ikut peraturan sebenarnya. Aku bukan org parti tetapi nak naik mual dengan kerajaan yang ada. Tgk aje kes Saifoool jgn berdolak dalih - tak de bukti jgan ubah dan hanya ikut org tuduh aje. baca facts of the case, kalau wajar akal pasti nampak kesumbangan perlakukan polis dan mahkamah.

Anonymous said...

Nora betul ke ko dah masuk umno dengan ezam. Aku lihat gambar ko kat medan info - cukup baik dengan ezam, brapa ko dapat Nora !share la aku pun dulu reformis jugak!

norazimah mohamad nor said...

salam anonymous 9:39

beb kenapa kau x pakai nama ori kau?agak2 kau nak masuk umno,g jumpa ezam sendiri dan mintak le berapa juta pun yang kau nak.
gambar 2 keluar dalam blog lain dan bukan dari mulut nora.

Anonymous said...

kak tahniah, dah hijrah pakai tudung... alhamdulillah

teruskan perjuangan