Sunday, January 17, 2010

Disebalik misteri pembunuhan Altantuyaa

Inilah sebenarnya antara projek Che Bard dengan Nora. Nora telah membantu dalam kompilasi semua isu mengenai Altantuyaa dan buku itu di tulis oleh Chegu Bard. Buku ini akan melangkah dari isu misteri pembunuhan Altantuyaa hanya di ketahui oleh mereka dari warga Internet kepada semua rakyat pembaca konvensional - ini adalah untuk semua rakyat tahu kenapa pembunuhan Altantuyaa adala suatu misteri. Projek ini mengambil masa hampir 2 minggu untuk mengumpul dan membaca dan Nora semakin yakin setelah membaca dan mengumpul semua isu ini bahawa RAKYAT PERLU MEMBUAT PENILAIAN SEGERA MENGENAI SIAPA YANG MEMERINTAH NEGARA INI SEKARANG INI. Buku ini akan terbit di pasaran sedikit masa lagi - support ye...

5 comments:

Yahzah Republic Blog said...

kak nora bila ada kat pasaran?

Anonymous said...

..i dunno what's problem with you..is there anybody behind yer?!

jida said...

anonymous 8:08

aikkk...marah nampaknyer?you terbabit dalam pembunuhan ni ker?

ANAFAKIR said...

Teruskan perjuangan.Berani kerana benar.Membujur lalu melintang patah, biar berputih tulang jangan berputih mata.Adat berjuang sampai ke mati, adat pendekar untuk berundur tidak sekali.Kita tunduk bukan untuk dilangkah, kita berlembut bukan untuk dilipat-lipat.Sabar ada hadnya.Marah kita orang belum tahu, hebat main senjata kita juga orang belum merasa...belum cuba belum tahu.Kalau takut dilambung ombak,takut tercucuk onak dan duri, usah bicara soal perjuangan...

kalau ada ruang waktu terluang, dijemput ke blog saya http//www.mutiaranafakir.blogspot.com

AnakMerdeka said...

Bila kes liwat Anwar, nora kata "dayuske Saiful yang tidak melawan bila nak kena liwat?"

Dalam kes Altantunya pula, puak nora seolah-olah begitu yakin bahawa Najib adalah pembunuh Altantunya (atau bersubahat).

AM nak tanya, (ikut hukum logik juga) jika Najib boleh mengarahkan orang membunuh Altantunya, tidak kah beliau boleh mengarahkan agar berita pembunuhan itu tidak disiarkan di akhabar dan tidakkah beliau juga boleh mengarahkan agar tidak ada siasatan dilakukan terhadap kes berkenaan?

Bukankah puak-puak nora sering mengatakan pasukan polis Malaysia tidak telus dan sentiasa menurut arahan pemimpin negara?

AM pun berharap penyokong pembangkang boleh fikir sendiri.


www.anak2merdeka.blogspot.com