Wednesday, July 9, 2008

La..macam budak-budak nak cerita perjuangan

Salam

Rakan – rakan pelayar, untuk makluman semua, untuk makluman Tulang Besi atau Reformis Bengkok atau sekarang menggunakan nama Protes yang
IP – 83.101.130.100 dengan No telefonnya +966504245761 dan dari IP yang berdaftar di Arab Saudi kini telah mula menghantar kat Nora mesej–mesej mengarut. Pagi ini sahaja 3 mesej mengarut dihantar oleh orang ini.


Inilah dia profile di blog tulang besi

Sebenarnya notis ini Nora hantar sebagai tanda bukti kelak bagi sebarang tindakan yang akan Nora ambil selepas ini. Mesej mengarut ini mengganggu dan ini sebenarnya menunjukkan refleksi pemikiran orang ini. Nora hairan dengan sikap dia yang kalau kita layari blognya macam orang hebat tetapi nampaknya pemikirannya agak kacau. Nora telah memberi amaran bahawa tindakan beliau menghantar SMS mengarut ini akan menimbulkan kesusahan kepada beliau kelak. Apa pun tujuan Nora mengeluarkan notis ini adalah menunjukkan betapa kacau seseorang itu dari segi minda sekiranya kita taasub pada sesuatu. Seakan kita menyembah dan menjadi kacau tahap gaban bila ada sahaja orang yang tidak bersetuju dengan dirinya. Apa pun bagi Nora ugutan yang beliau buat sedikit pun tidak menakutkan Nora Cuma kadang-kadang macam lalat atau nyamuk yang mengganggu kita sedang makan.

Ini dia blog Tulang Besi atau reformis bengkok atau protes

Sekali lagi “posting” ini akan Nora “delete” sekiranya individu ini tidak hantar mesej mengarut kat Nora lagi. Sekiranya tidak Nora tidak teragak-agak untuk mengambil tindakan yang lebih lagi. AWAS nanti Nora beli pemukul lalat dan Shell tox baru tahu...apa pun kekadang kita ketawa melihat mereka yang hilang arah. Nasihat Nora..jaga bini baik dan keluarga baik-baik, banyak-banyak berdoa agak dapat pedoman.

4 comments:

mazwandi said...

Biarkanlah dia pn nora. Mungkin org lain kot yg beri sms tu. Atau ada org saja nak para reformis bergaduh sesama sendiri.

Walaubagaimanapun, ianya hanya berlaku dialam maya, alam blog, jadi mungkin ada rasa salah sangka kerana kita membaca mengikut rentak apa yg kita hendak baca.

Mungkin bacaan yg dibaca oleh kita dgn cara kasar, tetapi penyampainya membaca secara yg lembut.

jefri said...

Nora, jangan layan budak gila tu. Aku nampak komen dia tadi..hairan kalau nak doa doalah. Kenapa tak doa kan pak Lah dapat bala, Khairy jamaluddin dapat bala. Sebenarnya aku makin percaya dia syok kat ko dan ko tak layan, itu sebab dia asyik ckp pasal ko.

Jgn layan budak gila itu. Aku nak juga tahu apa hal plak tulang besi bantai ko pasal PKR. ko kan PAS. Ko yg aku tahu dah setahun lebih dalam PAS.

Dia ini tak tahu cite ko atau dia ini gila...

pada tulang besi - ko buktikan dalam laman ko yg nora khianat. Aku rasa kalau ko tak de bukti ko yang dilaknat nanti.

Nora - kalau dia sms report aje kat polis..katakan ada org gila seks hantar sms lucah kat ko.

Tulang Besi - jgn sms benda-benda mengarut pada nora.

norazimah mohamad nor said...

Salam Mazwandi,

Orang itu betul dan bukan satu penyamaran.IP dia di shout box adalah sama.Tulang Besi,Reformis Bengkok,Reformis Bengkok Sebenar dan Protes adalah orang yang sama dengan IP yang sama dan serupa.Sebagai pengendali laman,kita boleh check.Sms dia pun adalah pada code negara yang serupa dengan IP.Nora tidak pernah halang untuk orang mengkritik.Kritiklah dengan jujur dan penuh tanggungjawab bukan seolah-olah terpekik,terlolong,menuduh yang bukan-bukan dan dan mengata dengan perkataan nista.Kerana perbuatan yang melampau dan sekarang dengan gangguan sms,membuatkan Nora hampir pasti dia ini mempunyai gangguan perasaan.

Kepada Tulang Besi sila buat yang terbaik iaitu JANGAN MUNCUL LAGI DALAM LAMAN NORA,SEHINGGA KAMU DAPAT BUKTIKAN APA YANG KAMU TUDUH.

Salam

Kassim Selamat said...

Salam Nora,

Jika tak silap gambar sebelah tu...Sanusi kan! dia sakit ke Nora?

ingat lagi slogan dia..."hancur...hancur..hancur BN, Hidup...hidup..hidup..rakyat! Reformasi!

Dari reformis lesu