Sunday, July 6, 2008

Protes 06hb Julai 2008


Perhimpunan Protes Stadium Kelana Jaya

Rakan Reformasi dari Johor..Nora kenal selama 10 tahun..tabik untuk mereka


Muslimah yang turut serta dalam PROTES sampai turun


Barisan PSM ..hormat kat mereka


Skuad AMK...


Salam,


Nora hadir pagi tadi kat Stadium Kelana Jaya. Perhimpunan Protes untuk membantah harga minyak yang naik melambung. Ok lah, tapi buat masa ini Perhimpunan Protes masih berjalan . Sat nanti Nora komen lebih-lebih ya....

5 comments:

Aku Anak Silaun said...

Salam,
Ada ka sjuta rakyat d stadium tu, aku tgok byk jg ruang kosong...ini kes gempak ja ni, cakap sjuta...lagi satu, mana best demo d stadium, siap ada nyanyi2 lagi, mcm Jomheboh ja...1998, mana ada mcm ni. Wah, ada kuasa ni demo dlm std ja?

Anonymous said...

salam ,

Saya berada di Stadium KJ, tapi tak terjumpa kak nora, pendapat saya pengisiannnya kurang efektif, rata2 peserta punya semangat menjadi biru tidak merah, diharap diakan dtg, penganjur membuat penganjuran lebih straight to the point. Lokasi ditempat yg ebih terbuka adalah bagus, kerana kita nak tunjukkan gelombang ini kepada rakyat awam. Feel demo ini lebih kepada sure heboh, saya rasa peserta protes tidak memerlukan hiburan2 kerana kalau setakat nak hiburan berlambak2 di KL ni.

amrul

KHAIRUL NAZRI said...

Pada fikiran saya, apa yang nampak macam jomheboh je. Tiada wajah-wajah dan watak-watak perjuangan cuma muka-muka ceria gelak ketawa.

Lagipun, "PROTES" ini pun menurut khabar-khabar angin di taja oleh Amerika sebanyak RM1 juta.

pandai gak penganjur memilih tajuk perhimpunan. Sesuai sungguh

Anonymous said...

Memang kita tidak sampai target akibat banyak perkara yang berlaku sebelum protes ini, ramai yang merungut bahawa protes sebegini tiada mood untuk dilakukan, mengapa tidak dilakukan di jalanan, itu harapan mereka. Bagi sayalah kak nora, apa sahaja cara protes dilaksanakan yang penting protes kita perlu sampai ke sesiapa yang diprotes. Pelbagai insiden yang terjadi semasa protes semalam mengakibatkan media pemerintah mengasak kita dan sudah tentu akan hentam kita seboleh-bolehnya. Memang tidak sampai sejuta tetapi yang penting yang datang semua orang berani dan orang yang tidak perlu diupah untuk datang, yang penting ikhlas dan berjuang untuk rakyat.

Rakan2
Jangan Lupa layari blog saya di http://khairilazuar.wordpress.com
bagi komen setiap artikel yang saya tulis. …ada artikel baru

Suara AMK Gelang Patah said...

walaupun aku tak dapat pergi....aku tetap sokong ko......sedih beb kawan kawan aku dari johor dapt bergambar...aku tak dapat....frust beb frussstttttt ii semata mata menjalan kan tanggung jawab sebagai seorang pengapit member aku kawin.....iskiskisk sedih tapi aper aper hal...perjuangan tetap diteruskan..........