Wednesday, July 16, 2008

PERTEMUAN DENGAN NORA - Balai Polis Tun HS Lee

MAKLUMAT BARU


Kami baru sahaja kembali dari Balai Polis Tun HS Lee ( Stadium) lama untuk bertemu dengan Nora. Esok Nora akan dibawa ke Mahkamah Jalan Duta untuk permohonan "reman" jam 10.00 pagi. Bagi pihak Nora - memohon agar peguam bagi mewakili Nora dapat disediakan. Kami baru sahaja menerima semua barangan Nora untuk dihantar kembali ke rumah beliau.


4 comments:

Amuraria said...

Diminta beri keperihatinan pada Pn Nora oleh para peguam Pakatan Rakyat demi membantu seorang pejuang gigih yang tanpa mengira apa saja sanggup berkorban untuk keadilan semua,keperihatinan anda para peguam sangat dialu-alukan sebagai sokongan dan dorongan sesama insan yang mahu melihat keadilan,ketelusan dan hak rakyat terbela,salam !

Anonymous said...

kak nora!!! Saya mendoakan semuga anda selamat dan dilindungi allah!!!! Hidup Kak nura!!!!Teruskan perjuangan!!!Dengar berita kat Sinar, ternyata mereka memfitnah akak!!

amrul

Anonymous said...

assalamualikum

semuga allah memrikan kekuatan kepada saudari.teruskan perjuangan itu.insa allah akan ada hikmanya

Anonymous said...

dahlah NORA berniaga kat Msjid India lagi baik sekurang-kurangnya dapat jaga anak-anak nora dgn sempurna.Nora patut bersyukur dalam aktif dengan Parti Keadilan pun Nora dapat jugak 1 Lot kat Bazaar tu.Sebagai sahabat yang menyayangi nora sekali lagi saya menyarankan nora berikan tumpuan pada Perniagaan dan keluarga. Bagi aje sokongan pada sahabat kite MEK aje yang aktif.Salam sayang dari saya untuk Nora dan Keluarga.