Thursday, July 17, 2008

BEBAS tetapi masih tidak dapat dihubungi

Dimaklumkan bahawa Norazimah telah dibebaskan tetapi masih belum dapat di hubungi

4 comments:

Anonymous said...

semalam tertanya mengapa kak nora kena tangkap, saya baca dalam blog black yang kak nora kena tahan sebab maki polis yang membuat gangguan kat kak nora, tolong ceritakan nanti. Semoga semuanya selamat.

Rakan2
Jangan Lupa layari blog saya di http://khairilazuar.wordpress.com
bagi komen setiap artikel yang saya tulis. …ada pendapat saya tentang debat ...

Anonymous said...

Anwar Ibrahim telahpun dibebaskan oleh polis pada pukul 9.45 pagi tadi dengan jaminan polis. Beliau terus kerumahnya di Bukit Segambut dan dijangka akan memanggil sidang akhbar dirumahnya pada pukul dua petang.

Beliau tidak didakwa oleh polis dalam kes tersebut akan tetapi perlu kembali melapor kepada polis di IPKKL sebulan dari sekarang pada 18 Ogos.

Sementara seorang teman saya, Norazimah Mohd Nor yang merupakan seorang aktivis reformasi dan penulis blog yang ditahan semalam mungkin akan terus direman menurut seorang teman yang menunggu Nora di Mahkamah Jalan Duta.

Menurut teman tersebut, Nora ditahan selepas beliau memaki polis akibat gangguan seksual yang diberikan oleh pegawai polis tersebut


memang polis malaysia ni tak menghormati wanita!!!!!

Suara AMK Gelang Patah said...

setan....memang cari pasal diaorang nie....tak ada perlembagaan langsung.....risau nie....jadi aper aper kang susah nie.....doakan jagn aper aper terjadi.......Allah maha berkuasa...Lindungilah hambamu yang memperjuangankan keadilan mu ya allah....amin!

Jemuan said...

tak dapat dihubungi lagi ka??

risau aihh aku..mana tau kalo kalo Siput Babi sorok dia ka apa ka.. sapa sapa pon, tolong update mai skit..