Thursday, February 4, 2010

Buku Chegu Bard - kompilasi kes Altantuya


Nora dan Chegu Bard di mahkamah tadi - kes Anwar hari ke 2

Nora beberapa minggu lalu sibuk dalam membuat kompilasi isu kes Altantuya untuk dijadikan buku bagi mengeluarkan isu ini dari siber ke dunia nyata. Alhamdulilah Che Bard telah menyiapkan tulisan ringkas beliau dan buku ini telah siap di cetak. Nak ..sms Nora ye...sebarkan bagi rakyat marhean bukan dalam Internet pun tahu mengenai kecurangan sistem kita...baca ye..

SATU LAGI PESANAN : HIMPUNAN BANTAH FITNAH ESOK 5HB FEB 2010 - 2 petang lepas solat Jumaat di Masjid Wilayah Persekutuan di Jalan DUTA dan berarak ke mahkamah. Penyokong di wajibkan hadir

9 comments:

KYlie said...

nora, aku rasa penyokong2 TEGAR saja yg kehadiran mereka WAJIB, lain2 kategori penyokong2 WAJIB solat jumaat saja. jgn lupa bawak duit lebeh sikit beli buku CB tu. juga jgn lupa aku rasa penyokong2 TEGAR bawak sekali KY jelly hadiah kenangan hari jumaat kpd yg berkenaan.

Anonymous said...

Hi Cik Nora

Penah try KY Jelly tak..syokkkk

Anonymous said...

Cik Nora tak yah guna KY Jelly cukup ngan air liur jer coz dah rabak.Rabak Cik Nora bukan saja ke dua-dua lubang depan belakang tapi pemikiran waras dan emosi stabil sejak terbabit dengan skandal pkr dan reformasi

Roslan said...

salam Nora, jangan layan posting atas tu, semuanya lalat belaka. Kita toksah komen kerana mrk tu tak dianugerahkan otak. Kalau ada pun kat kpla lutut aje. relaks Nora teruskan perjuangan.

Anonymous said...

sy yg komen psl nazree sbntr td...

org yg hina nora kt tepi tu specis manusia tk de tamadun...

suka hati nora lah nk wat apa....

apa brg bini. kakak atau adik pompuan mrk dijamin fit ker?

apa punya manusia lah...lau nk bidas nora..bidas dgn ilmiah...bkn dgn kata lucah...puak umno...mcm tu lah nora....

norazimah mohamad nor said...

anonymous12:23

beb komen lucah macam lu ni datangnya dari orang yang otaknya kotor,jiwanya kotor dan perangai yang kotor.

ini juga kerana lu mungkin BANKRAP IDEA nak berhujah atau sememangnya TAK BERAPA CERDIK.

nora rasa elok lu pg tengok blog lucah yang lain k.

nora panggil u lu sebab u tak patut dihormati...jadilah manusia yang bernama dan bertanggungjawab dalam memberi komen.

salam

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

IBU TIJA said...

Syukur alhamdulillah saya ucapkan kepada ALLAH karna atas kehendaknya melalui MBAH RAWA GUMPALA saya sekaran sudah bisa buka toko sendiri dan bahkan saya berencana ingin membangun hotel dan itu semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya tidak pernah menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini,atas bantuan MBAH RAWA GUMPALA yang telah memberikan nomor selama 3x putaran dan alhamdulillah itu semuanya tembus bahkan beliau juga membantu saya dengan dana ghaib dan itu juga benar benar terbukti,MBAH RAWA GUMPALA juga menawarkan minyak penarik kepada saya dan katanya minyak ini bisa digunakan untuk berbagai jenis keperluan dan baru kali ini saya temukan paranormal yang bisa dipercaya,,bagi teman teman yang ingin dibantu untuk dikasi nomor yang benar benar terbukti tembus atau dana ghaib dan kepengen ingin membeli minyak penarik silahkan hubungi MBAH RAWA GUMPALA di 085316106111 ini benar benar terbukti nyata karna saya sendiri yang sudah membuktikannya. BUKA BLOG MBAH RAWA GUMPALA

IBU SUNARTI DI KALIMANTAN said...

Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya




(((( BUKA BLO DANA GHAIB DAN NOMOR GHAIB MBAH RAWA GUMPALA ))))







Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya.