Friday, February 5, 2010

Sekitar masjid KL



Keadaan amat berbeza sewaktu demo dahulu dan demo sekarang. Kenapa ya...mana pergi mereka yang hari ini sedang memegang jawatan dalam PKR - mahupun dalam Pakatan Rakyat - yang mungkin sebelum ini tak pernah kenal erti reformasi - tidak pernah tahu erti perjuangan - tapi Nora tetap dengan prinsip - selagi Nora lihat perkara-perkara yang tidak menunjukkan keadilan - tidak memartabatkan rakyat - Nora turun untuk membantah....

12 comments:

KYlie said...

nora, apa yg aku maksudkan penyokong TEGAR tu sebenarnya mereka2 yg pegang jawatanlah samada dlm parti peringkat nasional, MP2, ADUN2 & yg seangkatan dgn mereka. aku ni cuma penyokong class lalat saja sbb tu hanya WAJIB solat jumaat saja. banyak copy buku CB yg terjual arini?

Ketua Polis said...

salam tuan blog...link blog hamba...tq

Anonymous said...

seksi la you, kalau camni la penyokong reformasi, i pun nak join reformasi...

kat masjid pun baju nampak tetek

aha aahh ahhh... stim la abang tengok,

norazimah mohamad nor said...
This comment has been removed by the author.
norazimah mohamad nor said...

anonymous 12:01 am,
salam bro,
u ni ke masjid semata2 nak tengok .... wanita ke?


lain kali kalau nak gunakan perkataan lucah...g buka web lain n 1 more tolong belajar jadi lelaki ye.berani la sikit letak nama tu k.

orang yang kurang ajar macam u...nora pun kena kurang ajar gak k.sori.anyway kami tak perlukan u dalam reform,penakut

norazimah mohamad nor said...

salam KYlie,

Memang betul dan kita ada persepsi masing2.Nora pun selalu mengingatkan pemimpin supaya jangan lupa diri,tambah2 pemimpin yang tak pernah tahu dan tak pernah ada tapi bercakap seolah2 dialah pejuang yang paling hebat sewaktu tu.

Kylie,tanpa penyokong2 mereka takkan sampai ke tahap ini.

salam

norazimah mohamad nor said...

salam tuan polis,

apa yang nora nak link kan?nora dah cuba masuk tp xdapat.buka la untuk public access.

pas 2 sms nora semula ye.

salam

terusan said...

link ambo getek kalu boleh.
he he he ...mahap le blok kopy paste je ...
tapi demo untuk iklan mana mana pejuang refomis

Anonymous said...

kak nora sape wanita yang pakai cup tuu... dia ketua pkr pasar keramat kan...


saya puji semnagat dia kental dari dulu

patut dia jadi mp

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

IBU TIJA said...

Syukur alhamdulillah saya ucapkan kepada ALLAH karna atas kehendaknya melalui MBAH RAWA GUMPALA saya sekaran sudah bisa buka toko sendiri dan bahkan saya berencana ingin membangun hotel dan itu semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya tidak pernah menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini,atas bantuan MBAH RAWA GUMPALA yang telah memberikan nomor selama 3x putaran dan alhamdulillah itu semuanya tembus bahkan beliau juga membantu saya dengan dana ghaib dan itu juga benar benar terbukti,MBAH RAWA GUMPALA juga menawarkan minyak penarik kepada saya dan katanya minyak ini bisa digunakan untuk berbagai jenis keperluan dan baru kali ini saya temukan paranormal yang bisa dipercaya,,bagi teman teman yang ingin dibantu untuk dikasi nomor yang benar benar terbukti tembus atau dana ghaib dan kepengen ingin membeli minyak penarik silahkan hubungi MBAH RAWA GUMPALA di 085316106111 ini benar benar terbukti nyata karna saya sendiri yang sudah membuktikannya. BUKA BLOG MBAH RAWA GUMPALA

IBU SUNARTI DI KALIMANTAN said...

Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya




(((( BUKA BLO DANA GHAIB DAN NOMOR GHAIB MBAH RAWA GUMPALA ))))







Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya.