Friday, August 21, 2009

Ada lagi klip baru !!!

Ini pula link yang dikirimkan kepada Nora untuk cerita Rohaizat ini, untuk membaca Klik Sini

Wa duh ada lagi klip baru yang Nora terima....sat lagi ye...kali ini klip telefon dengan ibu saudaranya - adussss ada kes gugur anak??? - nantikan ye....Nora nak gi kempen .....nanti korang nilaikan sendiri!!!!!

15 comments:

malaysia.suarademokrasi said...

Fitnah datang dan pergi,..tapi UMNO tetap kekal Dulu.Kini.Selamanya
Kami doakan kemenangan BN Ya ALLAH, AMIN!

Hamzi Ibrahim said...

Hahaha, tahniah sis Nora,

Satu pendedahan yg berani. Selari dengan dakwaan PAS bahawa Rohaizat ada bini sorang lagi. Memang tak salah dalam Islam tetapi kenapa nyorok. Kenapa dia ngaku ada satu aje...hahahahah..bapa pompuan itu ngaku...kahwinkan rohaizat dengan rafizah...tahniah sis nora

Anonymous said...

Dari malaysia kini

“Terbaru, Ketua Dewan Pemuda PAS, Nasrudin Hassan, mendakwa (calon BN) Rohaizat (Othman) mempunyai isteri kedua di Pahang dalam usaha mempersoal lagi keperibadian calon BN.

“Dakwaan ini sudahpun disangkal oleh Rohaizat sendiri. Tetapi yang peliknya, kalau benar pun saudara Rohaizat (kanan) mempunyai isteri kedua, mengapa pula PAS mahu membongkarkannya seolah-olah ini suatu perbuatan yang keji di mata PAS?

“Sejak bila pula PAS menjadi anti-poligami?” soal Khairy sambil menegaskan bahawa selama ini pembangkang menurutnya, tidak pernah segan silu cuba menyerang peribadi calon BN dalam mana-mana pilihan raya pun.

aisaymen, poligami tak salah, yg salah ialah tinggalkan bini, ngaku bini sorang dan last-last terbongkar. Hello bukan serangan peribadi lah..ini nak tunjuk style pemimpin BN. Dah lah pelari duit pekebun kecil, nipu lak ada bini lain.Malu malu malu

roslisalem said...

klu tk perlu fikir soal peribadi, baik umno letak aja kerbau jadi calon,, sebab tak perlu tgk peribadi...

Mohd Halim said...

Islam membenarkan jadi tak perlu takut untuk mengakuinya asalkan tahu tanggungjawabnya

DR 1221 said...

woit nora weyyy, takyah la nak sensasikan cerita camni, memang la dah dasar pompuan tu pompuan la gak, suka masuk campur hal org lain, tak baik la camtu, kita org laki citer camni biasa la (ada kouta la katakan) untuk lelaki yg AUWWW2 tu dah la dok sok sek sok sek ikut perangai nora, pi masak lagi baguih.
(nora, hang posa ka ?)

Anonymous said...

Bongkar lagi Nora.. bongkar banyak2..jangan takm bongkar biaq depa mengelupuq..selamat berpuasa Nora

faizal said...

PENULIS PUN DIHARAPKAN MENJADI MUSLIMAT SEJATI.

TINGGALKAN PERKARA LAMA BUAT PERKARA BARU YANG BAIK.

SEMOGA PENULIS MENJADI MUSLIMAT YANG TAKUTKAN ALLAH..


PENGORBANAN PALING KECIL ADALAH MENUTUP AURAT

SELAMAT BERAMAL..

MEK SNGORTI said...

dr 1221...
bila orang cakap perkara benar kau pula yang menafikan.kau mungkin xpaham ayat kot?nikah orang tak marah tapi kenapa takut untuk mengaku?kenapa nafikan kononnya xda isteri lain?kau patut hormat hak wanita juga.ini bukan soal perempuan atau apa.ini soal orang nak jadi pemimpin dan didinya pun dia xleh pimpin.aku kenal nora ni...aku rasa dia ada prisip dan dia tau apa yang dia nak buat sedangkan kau aku rasa lebih keliru dari nora.

faizal...

kalau nora ni buat pergorbanan lebih besar macamana?aku tengok dia,prinsip dia,cara dia yang membela peniaga2 di masjid india tidak menampakkan sikap hipokrasi yang aku nampak dia telah menyumbang amat banyak sekali dalam menuntut keadilan.aku betul2 tabik.
aku tak heran pasal tudung atau apa kerana nora tetap nora.banyak perkara lain yang boleh kita cakap mengenai perjuangan ini dari hanya mencari perkara negatif je.
KALAU BERANI PEGI SOUND BINI NAJIB LA!!!
SATU LAGI...SISTERS IN ISLAM CUBA MEROSAKKAN AKIDAH RAMAI ORANG ISLAM TAMBAH PULA CUBA MENYIMPANG DARI AJARAN YANG SEBENARNYA.ITU KAU XNAK KOMEN PULA??!

BAGI AKU ITU LEBIH TERUK DARI HANYA KOMEN PASAL NORA SEBAGAI INDIVIDU YANG TAK PAKAI TUDUNG.DIA TAK HASUT ORANG,DIA TAK CUBA MENYESATKAN ORANG.LU PIKIR LA BETUL2 DAN SELAMA INI TIDAK ADA PUN AKU TENGOK NORA MENGUTUK ORANG MACAM KAU PASAL SIKAP DAN ISU YANG ORANG2MACAM KAU BAWA.

BEB LAGI SATU AKU NAK PESAN,KALAU SETAKAT MENUTUP AURAT,RUMAH KOTOR,DUK MENGUMPAT ORANG DAN DUK MENGATA ORANG,ATI 2 TAK BERSIH.TAK BAWA KEMANA PUN...

faizal said...

maaf rakan-rakan sekalian,

saya cuma ingin memberi nasihat terpulang sama ada ingin ikut atau tidak..

kita bencikan umno kerana mereka telah rosak tetapi kita tidak sedar bahawa kita pun semakin hari semakin hanyut dengan perasaan sendiri.

PR sepatutnya menjadi contoh muslim yang baik..bagaimana kita ingin menegakkan keadilan sekiranya hukum yang haram tetapi agak mudah untuk kita ikut tetapi kita gagal mematuhinya..

jika perkara seperti itu kita gagal bagaimana kita ingin memperjuangkan keadilan.

fikir-fikirkan lah..

perjuangan yang paling mulia adalah menjaga maruah dan aurat demi islam

MEK SNGORTI said...

faizal...

insyaallah,mungkin satu ari nanti nora bertudung,mana kita tau kan?so kita sebagai teman2 nora doakan lah dan jangan cari kesalahan orang lain je?

kang bila nora dah bertudung..korang pertikaikan pakaian dia la,seluar dia la,tudung dia la...hei macam2 la.

sekurang2nya dia berani berdepan dan berjuang.korang???yang bertudung?turun demo pun takut...aku bukan nak hina orang yang bertudung tapi kita lihat dan cermin diri kita dulu.

k lah...selamat berbuka puasa.

faizal said...

tq.

hukum tetap hukum walaupun pemakai tudung tidak sebaik mana tetapi hukum tetap hukum.

kita sama-sama berubah agar menjaga kepentingan islam di malaysia.DENGAN harapan keturunan kita menjadi muslim yang lebih baik berbanding kita yang terdedah dengan zina dan maksiat dunia sehinggakan kita sukar melakukan kebaikan dan mematuhi perintah allah.akhir kata hapuskan UMNO demi islam.

AMIN

Anonymous said...

'MEK SNGORTI said...

faizal...

insyaallah,mungkin satu ari nanti nora bertudung,mana kita tau kan?so kita sebagai teman2 nora doakan lah dan 'jangan cari kesalahan orang lain je?'

kahkahkah!!
sendiri cakap..'jangan cari kesalahan orang lain'
tapi sendiri dok korek kesalahan orang lain!!
kahkah!!tula kena batang hidung sendiri pandai dok kata jangan cari kesalahan orang, tau pun x suka orang cari kesalahan hampa, tapi hampa dok cari kesalahan orang tu?? 1 jari tunjuk orang 4 jari patah balik diri sendiri!! demo tu kerja orang yang xde kerja lain nak buat..tu pun bangga x kira..menyusahkan orang lain pun boleh bangga sampai mcm tu.. astagfirullah..

Anonymous said...

Betul lah faizal, tapi pedang ko itu ko halakan kepada kemungkaran yang lebih membinasakan, seperti menentang kepimpinan kejam.

Faizal ko kena ingat, kalau ko nak berdakwah pun ko cari jalan sesuai..ko perangi musuh yang mahu menyesatkan islam dan lebih memberi kecelakaan pada agama. Kita mesti pandai......jgn gambar angkat pedang tapi takut gila.....nyorok belakang komputer..

Anonymous said...

hahahahaha,

sebenarnya faisal ini sibuk pasal nora tak bertudung kerana dia stim kat nora..pedang dia naik....hahahahahahahahah