Thursday, August 20, 2009

Selamat Menyambut Ramadan

pose jangan tak pose....salam dari Nora

7 comments:

armouris said...

info-info kesihatan tentang puasa kat sini - Pelbagai Info Kesihatan Tentang Puasa

Muslimat Pas Gombak setia. said...

salam,

Puasa-puasa juga tetapi jangan lupa tutup aurat, awak tu dah senja,ucap selamat berpuasa aje pandai buat belum tahu l;agi.hish...hish...

nora supporter said...

salam Puan nora,

Sealamat berpuasa kembali, biak pilah orag nak kutuk, saya rasa itu bukan muslimat PAS tetapi orang yang menyamar, entah-entah baluci UMNO kut?

Dia oprang nie memang kerja dia mengacau blog orang. dia ingat dia terror, tak tahu kita PR lagi terror, wa caya lu...

Tengku Nick said...

Salam Puan Nora,

Sebelum berpuasa dah semak status anda, samaada anda akan ke syurga atau neraka, walaubagaimanapun kata Nik aziz, anda akan ke syurga sebab anda reformis tulin orang kuat PKR lah katakan.

Untuk orang yang jadi ahli PKR, PAS dan DAP maka sila hubungi 019-9105555 untuk mengetahui kemana rah tuju anda.

HANYA ORANG PAS, PKR DAN DAP AKAN KE SYURGA...KATA NIK AZIZ...., senangnya nak masuk syurga Nik aziz macam ayah PIN.

cucu nikky nora said...

salam Puan Nora Al Jabbar,

Nik aziz beri kamu gel;aran Al Jabbar, maknanya Samseng PR, dan samseng-samseng PR tergolong dalam orang yang nik aziz kata guarantee masuk syurga walaupun, pakaian sendat, ada anak ikan, bergaual secara bebas semasa berdemonstrasi.

Ini sama macam Eli dan Ronnie, di-sebabkan mereka orang PR, maka semuanya akan guarantee masuk syurga, nauzubillah punya ulamak.

Al jabbari said...

Puan Nora,

Tahniah, sempena bulan ramadhan nie, Nik Aziz dah beri anda gelaran Al Jabbari dan dah sahkan anda masuk syurga Nik aziz.

Baguslah, semuga anda dan keluarga kan sentiasa sihat waalfiat dan sentiasa berjuang walaupun perjuangan anda sia-sia dan hanya di perbodohkan oleh Al Juburi dan Nik Aziz al Ulamak plastik.

MEK SNGORTI said...

ALAHAI...
muslimat pas gombak setia atau selimut ni?awak ni menutup aurat ke?mana lak tau orang tak puasa?belum apa2 dah pandai jatuh hukum.sekurang2nya dia tak menonggeng dalam klinik....macam wanita bertudung tu.sekurang2nya dia tak hipokrit macam kau.nora senja tapi kau dah subuh.