Tuesday, August 4, 2009

Skuad Bogel serang Anwar Ibrahim

SMS ini di kirim kepada ramai orang oleh ahli Skuad Bogel dan lelaki yang Nora kata Tak Orait ini. Mereka terus menyerang PKR rupanya dengan harapan untuk mendapatkan projek. Adakah ini budaya kita yang sebenarnya bergelar reformis. Sebenarnya demo yang Nora sertai baru-baru ini memberi kenangan pada waktu reformasi 1998.

Ramai antara kita berjuang abis-abisan untuk reformasi. Namun kesempatan ini di gunakan oleh mereka yang dikenali dengan skuad bogel untuk mendapatkan projek buat diri sendiri. Hairan kenapa mereka sungguh2 nak berbogel - tetapi bila demo menentang ISA baru-baru ini mereka tak nak lak turun dan berbogel depan KDN. Apa sebenarnya berlaku - Khalid Ibrahim tunduk kepada orang macam ini-atau MB Khalid Ibrahim sebenarnya tidak tahu siapa yang sebenarnya reformis - tulah kalau hadir masa menang aje.

Mereka menghantar SMS ini semata-mata untuk mengugut - untuk mendapatkan projek dan kita layan. Nora akan dedahkan satu-satu sehingga mungkin ada skandal (mungkin rasuah-mungkin politik) dalam pemberian projek "uptown" Seri Gombak.

19 comments:

Khairil Azuar said...

Assalamualaikum?
Kak Nora,

Mereka ini akan menjadi contoh kepada kita kelak .... manusia bertopengkan UMNO lahanat .....

http://khairilnotkhairy.blogspot.com/

man said...

Aku, hairan, kenapa lah pakatan rakyat membiarkan org macam nora ckp itu di beri peluang. Memang sial betul. Mereka kutuk anwar, kutuk mb dan bogel dan sebagainya last-last bagi projek. Ini buat yg lain akan tuntut projek gak dari PR dan PR menggalakkan semua mengugut.

Nora, ko ajarnya mereka. Kita sokong, nanti aku email aku kita belasah aje mereka sampai sekali ini mereka tutup. Betul ckp ko, kalau pas ada unit amal PKR ada skuad bogel ...hahahahah

AnakMerdeka said...

Tengok, belum apa-apa ada yang kata mereka yang digelar Nora sebagai skuad bogel, bertopengkan UMNO.

Itulah sikap sebenar mereka. Sentiasa menuding pihak lain atas kesalah sendiri.

Orang-orang seperti kumpulan skuad bogel itu terlalu ramai dalam Pakatan Rakyat.

Itulah keadilan sebenar yang korang cari. Dah dapat habuan, lupa semua matlamat (memang sebenarnya itulah matlamatnya)

www.anak2merdeka.blogspot.com

Anonymous said...

Untuk pengetahuan anak2merdeka mereka itu mengikuti style umno. Mereka hanya nak projek dan nak benda2 untuk diri sendiri. Umno kan macam tu? Tapi yang pelik ialah kenapa mereka diberi projek oleh kerajaan negeri selangor. Amat memalukan. Aku rasa ini semua kerana MB Selangor dan MPS adalah terdiri dari mereka yang tidak pernah tahu erti dan makna perjuangan. Mereka sampah.

nek nang said...

hey anakmerdeka

jalan daaa...
nape ko nyebok2 kat blog pembangkang?
g la menyalak kat blog UMNO.U NAK MENGAMPU PUN TAK PA.

AnakMerdeka said...

Hello Nek Nang, bukan ke ni negara demokrasai. Bukankah pembangkang terpekik terlolong menuntut kebebasan bersuara? Kenapa lak AM tak boleh bersuara kat sini? Kalau tak bagi AM tulis, suruh Nora block tulisan AM, habis cerita.

Apa kata kalau penyokong kerajaan lak suruh orang macam Nek Nang, (yang kata kerajaan zalim, kerajaan tak betul, mahkamah tak adil, polis digunakan oleh kerajaan, raja pun tak betul) pergi je tukar kerakyatan, duduk negara lain. Gi Indon ke, singapore ke..So kat sana korang tak yah kerja, tak yah gi kolej, siang malam leh berdemo. Makan pun tak yah..

Btw, AM penyokong kerajaan yang ada perinsip. Kalau kerajaan tak betul, kerajaan pun AM kritik. Tapi kita diajar cara mengkritik yang betul. Ada salurannya.

Kalau nak kata mengampu, tu skuad bogel yang sebenarnya mengampu. Menyokong reformasi kerana hendakkan projek. Golongan macam itu ada dimana-mana. Bak kata Anonymous 'style UMNO'. Sebenarnya bukan style UMNO yang macam tu. Ada golongan tertentu dalam UMNO yang macam itu. Golongan ini, duduk dalam parti apa pun akan menyusahkan parti.

www.anak2merdeka.blogspot.com

Anonymous said...

elo,AM

Kalau pembangkang menyalak membantah..boleh kena ISA oiiiiii, macam macam leh kena, niaga pun boleh kena tendang. ini kerajaan apa namanya.
Pas2 aku tak setuju dengan nak neng. Aku rasa ko leh tulis sini dan nora tak kan block punya.

Nak Neng biarlah AM tulis, leh gak kita lihat kebodohan umno

YUNGIE said...

ermmm...AM
akhirnya kau mengaku juga kan,APA YANG NORA TULIS KAT BLOG NI TENTANG SKUAD BOGEL.

Jasadbeku said...

erm tgok akak kat malam seni rakyat kat kajang..erm betul2 belajar gitar ngan abg meor ye skrg...

Akak,wirawati!

AnakMerdeka said...

AM suka menulis dan akan tetap menulis.

Buat Anonymous, tak kisah la kalau sesiapa nak kata UMNO bodoh atau AM bodoh. Cuma nak tambah, kalau Anonymous nak kelihatan lebih pandai, buka lah minda seluas-luasnya, dengarlah pendapat orang yang tidak sehaluan dengan kita. Bacalah sebanyak blog yang mungkin, kerana semakin banyak blog yang Anonymous baca, semakin ramai orang-orang kurang cerdik mengaku pandai yang boleh Anonymous jumpa.

Buat Youngie, sebenarnya bukan 'akhirnya'... sebenarnya sejak dulu AM banyak bersetuju dengan tulisan Nora. Seorang wanita berhati waja, keras, berperinsip dan tidak mudah dibuli. Yang betul tetap betul, yang salah tetap salah. Cuma kadang-kala dia tersilap menilai...

Sebenarnya AM tak cukup masa untuk melayan tulisan yang bersifat peribadi. Kalau boleh AM ingin berdiskusi, berdebat dan bertukar pendapat tentang isu-isu pokok. Bukan pasal kenapa masuk blog pembangkang, kenapa itu kenapa ini.

www.anak2merdeka.blogspot.com

AnakMerdeka said...
This comment has been removed by the author.
good man said...

It is undeniable that malays are stupid, incapable and lazy. Why don't they just humbly admit the facts and repent and learn from other races especially Chinese?

What is the point to argue here and wasting time again?

From the first onwards we were merely telling the truths. It wasn't us who think that way but their own Badawi as well.

All malays should go and read the newspaper, even Badawi is ashamed of maintaining the NEP after 34 years of implementing it and these malay baboons are still asking for it.

Even Badawi wanted them to compete on a level playing field.

So what does all these tell the world? It sends a very clear message that it is malays themselves who are incapable and lazy and they don't even want to admit it and make a change!

That is the biggest shame of all.

Can't you see, it is all back to square one. Year in, year out, some talk for half an hour, some one, some two. Some sing, many belt out their most recent released 'pantun'.

After all. Malays are good at that. Suggestions after suggestions, some good, some impossible to realize.

But, do you see any of these materialised? Hardly. Why, why and why???

Because the malays can never change. Never! Why?

The leaders forgot it or were they simply didn't want to address and admit that the actual disease is the malays and the remedy itself is also, the malays. They can never change. What is it about the malays?

Firstly as you all know, they are a lazy species. Since the beginning of time they have been like that. Even the encyclopedia called them as lazy people. I think those British with their accent tried to call them 'malas', and if you put 'y' in, it becomes 'malays'.

Embracing Islam make them a worse lot. Now they have a license to kill anything that gets into their way.

Malays are ungrateful lot. In reality, they just can't live or open their minds for others. When Mahathir said that they are complacent, they put him in jail. When Mahathir encouraged them to learn English language, they got angry with him, saying it is a 'bahasa penjajah'.

When other races 'maju', they got angry with them too. That was why at the end of Mahathir his regime, he said this, "I have achieved greatness as a prime minister, but I only fail in one thing, changing the malays."

Well, nothing to be surprised about anyway since Mahathir is not really a malay, and I guess that was why the malays were angry with him.

Drug abuse, hate, incest, liberal extremism (culture of miniskirts and gay marriages), murder, parochialism, racism, rape, religious fanaticism, snatch theft, spoilt bratty behavior, tribalism, wife abuse, child abuse, all that is associated with the malay race.

To them, malay is the biggest impediment towards building a truly Malaysian nation, and should be chucked into the dustbins of history.

A genetically flawed race cannot be fixed by politically. Nature will take its course and globalization will put them out to pasture.

What have we got now?

Brain drain, economic disparity getting wider, poor education system, racial segregation, widespread corruption, inefficiency and uncompetitive on the government departments and others.

Sad. Sad. Sad. The question asked by many of my fellow Chinese is this - Why can't you just tell the malay peoples to adopt Chinese culture which is superior?

From research, this peninsular was part of the Siamese empire way before these malays from Indonesia invaded it.

Still so thick skin, don't want to go back to Indonesia!

Also Good Here said...

good man,

lu ni taktau or buat² lupa.

"" Kalau kita perhati di Asia, Timur Asia khususnya, kaum India tidak di terima di Ceylon, tidak di terima di Burma. Kaum Cina, tidak di terima di Thailand, Vietnam, Cambodia dan tempat tempat lain. Apa bantuan yang mereka dapat dari segi kerakyatan di negara negara ini ? Di Burma mereka di halau balik, di Ceylon kerakyatan mereka di sekat. Kamu semua tahu, saya pun tahu. Tapi apa yang berlaku di Malaya ?

Di sini kita dapati Pemimpin Melayu berkata , " Kita akan menerima mereka sebagai saudara kita, kita akan berikan sepenuh peluang sebagai rakyat Malaya ".

Terbukti pada tahun 1957, syarat bahasa di kecualikan dimana berpuluh ribu kaum India, Cina , Ceylonese dan lain lain menjadi warganegara. Seperti apa yang saya katakan, saya begitu bertuah lahir di sini. Di mana lagi dapat di cari orang yang paling pemurah, berhemah tinggi dan bangsa yang beradap selain bangsa Melayu ? Di mana lagi dapat kita cari layanan sebaik mungkin dari segi politik bagi kaum pendatang ? Dimana lagi dalam dunia ini ?


good man, ini your late great leader punya statement. ini fakta yg hakiki, bkn kajian² siratan.

any comment ?

60 : 20 : 10 : 10 nak diagih
25% : 25% : 25% : 25%

adil ka ?


p/s: melayu jati penuh beradap

cucurut said...

sekuat bogel ehheheh

mantan pun ada kan

sya said...

salam kak...

lawan tetap lawan...Berani kerana benar..!!!

Bikir Perak said...

SALAM MANIS DAN SELAMAT BERKENALAN DI ALAM MAYA WAHAI NORA REFOMIS JALANAN YANG HEBAT...WANITA MAMPU MELAKUKANNYA ANDA MEMANG HEBAT..TERUSKAN USAHA DAN TENTANG KEZALIMAN DI MUKA BUMI ALLAH INI.

NotSoGood2Goodman said...

To good man,

How old r u? Kalau u ada sini masa merdeka mungkin you tau sejarah tapi kalau u sekolah foon yew, you mungkin tak tau apa2. You better go back and ask your father or grandfather is he a native or originally born in this peninsular part of Asia now known as Malaysia?

Haloo brother what's your culture? Opium, prostitution, gambling, daylight robbery, monopoly? History shows that opium was brought in by the chinese trader. Your culture was the cause of all this. The people who follows your culture or have been programmed to follow part of your culture are behind all this. Your people use the malays for your own benefit. Your people have plant what they called "take as much as you can from the Malays and give back is little as you can to the Malays" in your business world. When was the last time you enter a Malay sundry shop? Maybe never.

Don't touch the issue on islam if you yourself don't know about it. Why don't you go back to China ? Trace back your ancestor. Because you yourself know your ancestor fled during the communism era and yet you people are even worse than the muslim killing your own kind.

Saya bukan anak kelahiran sini bersyukur diterima menjadi rakyat Malaysia. Ditoreh darah saya akan keluar darah xxxx yg diwarisi dari kedua2 org tua saya. Tapi dibesarkan dari kecil di Malaysia, serba sedikit sikap kemelayuan saya
itu ada. Berasa syukur atas apa yg kita ada hari ini.

Peperangan sesama bangsa merugikan. Saya juga akan menjadi seperti saudara-saudari sekiranya kita rasa teraniaya atau dizalimi. Saya mungkin akan menyertai perhimpunan dan demonstrasi tetapi..

Jgnlah kita libatkan mereka yg tidak faham dan tak bersalah dlm perjuangan ini.

Kita cukup marah kalau Amerika mempertahankan Israel. Kita kata Israel kejam melibatkan org yg tak berdosa dlm peperangan. Kita sering memperkatakan tentang konspirasi Yahudi tapi yang kita alpa konspirasi bangsa lain terhadap bangsa kita sendiri.

Mengapa demonstrasi yg diadakan perlu melibatkan kawasan aktiviti ekonomi bangsa kita. Yg rugi bangsa kita. Mengapa tidak diadakan di Petaling Street atau di kawasan yg tidak melibatkan aktiviti ekonomi harian bangsa kita seperti Bukit Bintang, Damansara, Bangsar di mana ada ramai pelancong. Bukankah tujuan demonstrasi ialah utk menarik perhatian dunia?

Saya tidak taksub pada mana2 pemimpin kerana saya tau lumrah alam, x kira siapa yg berkuasa, apabila kita berada di atas sudah pasti kita ingin membalas budi mereka yg selama ini membantu kita. Bukankah itu budaya bangsa kita iaitu mengenang budi? Sanggupkah kita apabila mempunyai kuasa melihat org yg selama ini membantu kita sengsara? Apabila ada yg kita terlupa, sikap kecil hati pun wujud (ini pun budaya bangsa kita). Mulalah org tuduh kita lupa diri.

Bangsa lain tau selagi ekonomi org melayu lemah selagi itu bangsa itu mudah dijajah. Cukuplah dgn konspirasi British memecah-belahkan ulama kita di Universiti Al-Azhar dgn membahagikan kelas pengajian mengikut Mahzab (divide & conquer) semasa zaman penjajahan mereka di Mesir. Hasilnya bangsa Arab sehingga kini tidak dapat bersatu.

Setiap hari azan berkemundang 5 kali sehari mengajak kita menuju kejayaan. Marilah kita sama-sama menyahutnya.

Anonymous said...

slm..kak nora,
kot pd kte la ea jgn risau la ttg org dpt projek ni.diorg dh tntu2 PENJAHAT.apa y paling buruk skrg ni,org UMNO msuk PAS semata2 krn jwtn.ye lh,mse kat UMNO dlu sekadar lembu cucuk hidung je..dh lps 2,ble kna hentam dgn otai PAS,trus melenting tunjuk taring UMNO diorg.
org2 cm ni,x bleh nk sorok keUMNOan diorg sbnrnya.kte hrp2 sgt klu k.nora dpt turun ke tmpt kte & bsuh ckup2 diorg ni pkai clorox.dh bersih,bru ltk downy biar wangi luar dlm.he9....
& y peliknya,cmne org tertinggi boleh lantik sisa2 UMNO ni pegang jwtn tinggi dlm PAS????
otai PAS kurang ke klu nk di lantik????
mana x nya,bru sain borang 2/3 ari dh jd org kuat2 wlhal y dh jd ahli berbelas2 thn,pandang x pandang je.....marah tul kte dgn org2 kuat ni...
spe2 y ada terbaca msg ni,rse2 tul x apa y kte ktakan ni??????nk bg komen,bg kat kak nora je sb nama kte sme...
w'slm....

日月神教-任我行 said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,性感影片,正妹,聊天室,
情色論壇