Monday, August 3, 2009

Sekitar demo 1

Aksi bermula dengan Che Gu Bard..memulakan langkah

Nora kemudian bergandingan dengan Che Gu Bard di hadapan Pertama Kompleks


Nora kemudian bersama-sama Muslimah PAS di Pertama Kompleks dimana mereka di tahan....Nora sempat menyelamatkan diri....mereka berani
Nora mula hadir di Masjid India dengan mengedarkan penutup muka - hihihi complimentary dari blog Nora

3 comments:

Mr.KETAM said...

Puan saya hairan juga la..masa berarak tu kenapa muka kita MELAYU yg ramai?? mana sahabat CINA-CINA kita??

azim said...

ada lah ketam, ko aje yang tak nampak sebab ko tak hadir, itu pun susah nak fikir ke ketam

Anonymous said...

jgn jadi bodoh la sekarang ni teknologi dah canggih kalau tak pergi pun dapat tahu apa yg berlaku kat sana..

jelas sekali MELAYU yg bodoh pegi berarak.. cina dan india ada la berpuluh orang tp MELAYU BERIBU orang..

MELAYU nak hancurkan MELAYU.. cina dan india bertepuk tangan..